Вийшла друком колективна монографія «Формування предметних компетентностей учнів на концептуальних засадах Нової української школи (засобами уроків української мови і літератури» (Миколаїв: СПД Румянцева, 2022. 144 с.), співавтором якої є Наталія Шеремета, кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри української мови.
Суспільна потреба спонукає сучасну школу, вчителів, науковців до пошуку нових педагогічних технологій, методів, прийомів, вимагає запровадження передового педагогічного досвіду, особливо в умовах змішаного навчання. Компетентнісне навчання націлене на формування й розвиток базових і предметних компетентностей, якими мають оволодіти учні. Саме тому педагоги-новатори, науковці-методисти звертаються до ідей компетентнісного підходу як одного з провідних напрямів удосконалення національної системи освіти.
Науковиця проаналізувала особливсті вивчення питань діалектології (Розділ «Говори і мовно-мовленнєва компетенції учнів: суть кореляції та перспективи») та формування лексичної компетентності фахового мовлення (Розділ «Мовна та мисленнєва креативність як один із результатів вивчення ділового мовлення»).